40 نمونه طراحی وب سایت مینیمالیستی ساده و شیک
نوشته شده توسط : گل نسیم

بارگذاری وب سایت خود با پس زمینه های فانتزی و دکمه های براق می تواند احساس خوبی داشته باشد. با این حال، تمام آن نویز اضافی می تواند زمان بارگذاری را کند و منجر به تجربه منفی کاربر شود.

به جای داشتن زنگ و سوت اضافی ، چرا چیزی ساده تر را امتحان نمی کنید ؟ نمونه های طراحی وب سایت مینیمالیستی عمداً در کانون توجه قرار می گیرند. بازدیدکنندگان می توانند به جای جنبه های بصری به محصول، خدمات یا نمونه کار شما توجه کنند.

اگر می خواهید درباره طراحی وب سایت ساده بیشتر بدانید ، به موضوعات زیر بپردازید:

  • 40 نمونه از طراحی وب مینیمالیستی
  • طراحی سایت مینیمالیستی چیست؟
  • عناصر یک طراحی وب مینیمالیستی خوب چیست؟
  • اصول طراحی وب مینیمالیستی چیست؟

40 نمونه طراحی وب سایت مینیمالیستی

قبل از اینکه برای شروع  ساخت سایت مینیمالیستی خود عجله کنید،کمی وقت بگذارید تا نمونه های ساده وب سایت زیر را برای الهام گرفتن بررسی کنید:

1- وب سایت مک چیل( McChill)

 وب سایت McChill

مایک مک میلان بررسی نمونه کارها خود را با طراحی روشن سازگار می کند. در واقع پس زمینه سه بعدی با متن متحرک به بازدید کنندگان کمک می کند تا در مورد مالک وب سایت، خدمات و دستاوردهای گذشته اطلاعات کسب کنند.

لینک های بزرگ ناوبری، شما را مستقیما به سمت پروژه ها می برد که چشم نواز و جذابند. همچنین صفحه دارای فضای خالی و کافی است که خواندن مطالب را راحت تر می کند.

2-وب سایت La La Land Kind Café

 وب سایتLa La Land Kind Café

La La Land Kind Cafe از یک پالت تک رنگ و تصاویری درجه یک استفاده می کند. که با طرح های رنگی کلی سایت مطابقت دارد.برای اطلاع از هزینه ساخت سایت میتوانید با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

فضای سفید وسیع، خواندن محتوای صفحه را آسان می کند. علاوه بر این،استفاده هوشمندانه سایت از تایپوگرافی شما را به خواندن مهمترین قسمت صفحه سوق می دهد.

3-وب سایت Zero

 وب سایت Zero

Zero مظهر سادگی و مینیمال است. یک انیمیشن با اندازه صفحه نمایش خدمات شرکت را معرفی می کند. و به دنبال آن شعار و رکوردی از پروژه های تکمیل شده در گذشته میاید که شما با کلیک می توانید تمام پروژه ها را بر روی یک لینک در مرکز باز میشود ببینید.

4-وب سایت Mogutable

 وب سایت Mogutable

یکی دیگر از نمونه های عالی طراحی وب سایت مینیمالیستی،Mogutable  موگوتبل است. این وب سایت با تأکید بر عکسها به سادگی اجناس خود را ارائه می کند.

این وب سایت با انتخاب رنگ های روشن که مکمل جذابیت خانه هاست، تجمل و لوکس بودن را به نمایش می گذارد که خریداران می توانند از طریق آیکون های ساده به حساب ها و سبد خرید خود دسترسی داشته باشند.

طراحی وب ساده Mogutableموگوتبل از فضای خالی وکافی استفاده می کند. که هر صفحه محصول، دارای تصاویر درجه یک برای نشان دادن پیشنهاد خود است.

5- وب سایت Wendy Ju

 وب سایت Wendy Ju

این نمونه کار آنلاین میزبان کارهای وندیجو Wendy Ju، یک طراح محصول شناخته شده است. این طراحی وب مینیمال نگاهی به نکات برجسته شغلی و سایر امکانات او را دارد.از ابتدا مشخص است که وندیجو برای تنظیمات از انتخاب فونت تا پالت رنگ خیلی فکر کرده است.

حتی می توانید یک نوار ناوبری کوچک در کنار آن پیدا کنید ، که شما را مستقیما به صفحه و رزومه ش می برد.

6- وب سایت Wingmen

 وب سایت Wingmen

Wingmen وینگمن یک طرح ساده برای طراحی وب است که پس از کلیک روی نمودار شطرنجی ، بخش های خاصی را باز می کند. که طراح وب اطلاعات مختصری ارائه می دهدکه نشانه کلاس و حرفه ای گرایی است.

صفحات فضای خالی وکافی دارند که کاربران سایت را قادر می سازند که به راحتی اطلاعات را درک کنند. متخصصان کسب و کار این نوع طراحی را بسیار جذاب و قابل درک می دانند.برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران با ما تماس بگیرید.

7-وب سایت Velvethammer

 وب سایت Velvethammer

Velvet Hammer با نوازندگانی که نیاز به خدمات مدیریتی دارند صحبت می کند. انتخاب رنگ های حجمی و یکپارچه با یک فونت زیبا زمینه را برای حرفه ای بودن این برند فراهم می کند.

صفحه اصلی آنها از بلوک های متنی استفاده می کند که خواندن محتوا را آسان می کند.همچنین لیستی از مشتریان با لینک به وب سایت های آنها ثابت کردن که چگونه می توانند با چند کلمه به موفقیت برسند.

8- وب سایت Oishii

 وب سایت Oishii

این وب سایت انتخاب ویژه ای از انواع توت ها را در خط تولید خود ارائه می دهد. وب سایت آن بر روی تصاویر دلپذیر از این میوه ها تمرکز دارد و اطلاعاتی را ارائه می دهد. که کنجکاوی شما را برانگیخته می کند.

علاوه بر این ، وب سایت Oishii فضای خالی و کافی دارد و خواندن رونوشت ها را آسان می کند. با استفاده از سبک ها و اندازه های مختلف فونت، این نمونه طراحی وب سایت مینیمال، بازدیدکنندگان سایت را راهنمایی می کند تا مهم ترین قسمت کپی را بخوانند.

شما به راحتی می توانید یک فروشگاه را پیدا کنید که توت ها را از طریق صفحه ی مکان یاب فروشگاه خود می فروشد.

9-وب سایت Zimik Studio

 وب سایت Zimik Studio

استودیو زیمیک صابون ها و شمع های دست ساز را به فروش می رساند. که بیانگر زیبایی و عشق است. وب سایت آن ها به لطف مجموعه ای از رنگ ها که به دقت انتخاب شده اند، شخصیتی گرم دارد.

نگاهی دقیق تر به وب سایت کسب و کار،یک راه اندازی ساده را نشان می دهد. که با یک دکمه منوی قابل کلیک که در کنار آن قرار دارد. با تصاویر برگزیده کاربران را به سمت خرید ترغیب می کند.

طراحی وب سایت مینیمال Zimik از یک پالت رنگی، تک رنگ استفاده می کند. که ظاهری خوش قواره به آن می بخشد. بازدید کنندگان می توانند فارغ از حواس پرتی و درهم ریختگی به راحتی آنچه را که می خواهند در وب سایت بیابند.

10- وب سایت TrueHarvest

 وب سایت TrueHarvest

وب سایت TrueHarvest Farms ساده به نظر می رسد، اما در عملکرد این سایت بسیار خوب است. و با طرح رنگ تیره به رنگ های اشباع شده اجازه می دهد تا با شناور شدن بر روی تصاویر بدرخشند.

دکمه منو چندین لینک را درکل صفحه باز می کند که از تصاویر باکیفیت و درجه یک استفاده می کند که در پس زمینه سیاه خودنمایی می کنند.

11-وب سایت Ramotion

 وب سایتRamotion

Ramotion راموشن با طراحی وب سایت خود سادگی را به پیش می آورد. فونت بزرگ روی پس زمینه سفید، درک پیام آنها را برای خوانندگان آسان می کند.

نوار ناوبری شامل صفحات انتخاب شده ای است که شاید کاربران بخواهند بدون ایجاد هرج و مرج در صفحات بازدید کنند. این نمونه طراحی وب مینیمال از وزن و اندازه های مختلف فونت استفاده می کند و کاربران را راهنمایی می کند که کدام قسمت ها را ابتدا بخوانند.

12-وب سایت Phonicboom

 وب سایت Phonicboom

Phonic Bloom فانیک بلوم متخصص در سنتزایزر برای خلاقیت های صوتی است. شما می توانید محصولات خود را در جایگاه مناسب شبکه ای با پس زمینه ساده و سفید پیدا کنید.

نام محصول و توضیحات می تواند به سازندگان کمک کند تا ابزار مناسب برای کار را شناسایی کنند. این وب سایت از تصاویر باکیفیت برای محصولات خود استفاده می کند.

13-وب سایت Couple

 وب سایت Couple

کاپل Couple یک جواهر ساز آنلاین است که حلقه های نامزدی و سایر کالاهای فاخر و اعلا را ارائه می دهد که همه چیز در یک پالت رنگ ظریف جمع می شوند.

با کلیک کردن روی یک ردیف، چند سرگرمی برای کم کردن روند خرید پیدا خواهید کرد. این نمونه ساده طراحی وب سایت از تصاویر اغواگر و هوشمندانه استفاده می کند.

14-وب سایت Lulu and Isabelle

 وب سایت Lulu and Isabellel

LuluandIsabelle به عنوان یک نمونه کار برای Oanh Tran بکار می رود که از گرفتن عکس های حرفه ای و ایجاد گرافیک دقیق لذت می برد.

این وب سایت، دسته بندی های اصلی را بدون متن غیر ضروری به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. طراحی ساده به مشتریان و کارفرمایان احتمالی اجازه می دهد تا کار او را با چند کلیک ساده مشاهده کنند. این نمونه طراحی وب سایت مینیمال از تصاویر خیره کننده استفاده می کند که بررسی عکس ها ساده و کاربرپسند است.

15-وب سایت ET Studio

 وب سایت ET Studio

استودیو ای تی ET Studio قالب را با نسخه وب سایت نمونه کارها در رده مینیمال قرار می دهد. اولین چیزهایی که در صفحه ی اول سایت می بینید حروف بزرگ در بالای پس زمینه سفید هستند. که چیزی جز لینکهای صفحه ندارند. از این نقطه ، شما می توانید یکی از چند صفحه موجود را از طریق نوار ناوبری بازدید کنید.

این وب سایت از تصاویر با کیفیت بالا، فضاهای خالی و کافی استفاده می کند. که آن را به یکی از بهترین نمونه های طراحی وب سایت مینیمال تبدیل می کند.

16-وب سایت مونوگراف Monograph

 وب سایت Monograph

مونوگراف خدمات نوشتن را در وب سایت زیبای خود ارائه می دهد. که طراح وب با مینیمال بی نظمی توجه ها را به هدف وب سایت جلب می کند.

گرادیان رنگ ،چشم ها را به سمت حوزه های مختلف تخصص می کشاند. منو بر روی یک دکمه کوچک مربع قرار دارد که با کلیک کردن، نسخه بزرگتری باز می شود.

از تایپوگرافی برای برجسته کردن کلمات و پیام های خاص استفاده می کند و آن را به یکی از بهترین نمونه های طراحی وب مینیمالیستی تبدیل می کند.

17-وب سایت دیزل(Dizal)

 وب سایت Dizal

دیزل با محصولات آلومینیومی و پی وی سی سلولی خود به صنعت ساختمان خدمت می کند. معمولا وب سایت ها اطلاعات با کیفیت بالا و مینیمال مد را ارائه می دهند که تصاویر کلیدی را در بالای رنگ های تیره قرار می دهند.

کاربران به راحتی می توانند با پیمایش در صفحه اصلی، پانل های آلومینیومی، تخته های PVC و موارد دیگر را بیابند. وب سایت دیزل همچنین از طرح های رنگی ساده و ثابت برای دکمه های فراخوان (CTA) خود استفاده می کند.

18-وب سایت ایزوپ(Aesop)

 وب سایت Aesop

وب سایت ایزوپ Aesop از یک پالت رنگ خنثی استفاده می کند که تصاویر جذاب و اغوا کننده صفحات وب سایت را تکمیل می کند. همچنین فضای خالی وکافی را برای جلب کاربران به سمت تصاویر و کپی دارد.

تایپوگرافی و سلسله مراتب  تصویری Aesop ، رابط کاربری، کلی سایت را بهتر کرده و جست و جو در آن را آسان می کند.

19-وب سایت استودیو چرخش(Studio Rotate)

 وب سایت Studio Rotate

Studio Rotate از تصاویر برای جلب توجه کاربران به شیوه ای هیجان انگیز استفاده می کند. همانطور که حرکت می کنید ، تصاویر در جهت های مختلف حرکت می کنند و در انتظار کلیک های شما در جای خود متوقف می شوند.

هر لینک شما را به یک پروژه وب سایت تجارت الکترونیک می برد. که مشتری پرداخت کننده را خوشحال کرده است.

این وب سایت از یک پس زمینه تاریک استفاده می کند که توجه کاربر را به تصاویر با کیفیت جلب می کند.

20-وب سایت آنپلیس(Onplace)

 وب سایت Onplace

Onplace از طراحی ساده ای برای وب سایت خود استفاده می کند. که دارای تصاویر متحرک و تارهای کوچک در مورد محصول خود است. آنها هیچ کلمه ای را در مورد خدمات خود هدر نمی دهند. و تخصص خود را از طریق نمونه نشان می دهند.

این نمونه طراحی وب مینیمالیستی از فضای سفید برای خواندن کپی استفاده می کند. هر زیرنویس که اندازه فونت متفاوتی دارد، که برجسته است و نماد مینیمالیستی مشابه ی دارد.

21- وب سایت Pocket Knife

 وب سایت Pocket Knife

آژانس طراحی Pocket Knife بر روی پلت فرم Squarespace تمرکز دارد. پس زمینه مشکی با فونت سفید، تخصص آن ها را مرتب و آرام بیان می کند. این شرکت با رویکردی بی سابقه به طراحی وب سایت دست به کار شده است.

این وب سایت با استفاده از پس زمینه های سفید و خاکستری ، از رنگ نارنجی چشمگیر برای Cta های خود استفاده می کند که از دست دادن آنها غیرممکن است.

22-وب سایت Good Books

 وب سایت Good Books

Good Books عناوین محبوب را در یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد. شما می توانید توصیه های کتاب و نکات برجسته را در میان نقل قول ها پیدا کنید.

ناوبری وب سایت بصری و تصویری است. علاوه بر این ، از یک پالت رنگ سازگار در صفحات خود استفاده می کند.که در صفحات محصولاتش ، فضای سفید جلد کتاب را احاطه کرده است.

این وب سایت نمونه ای عالی از طراحی کاربردی و مینیمالیستی است که با بازاریابی دقیق همراه شده است.

23-وب سایت ایگنانت( Ignant)

 وب سایت Ignant

Ignant  ایگنایت با پس زمینه سفید و عکس های دقیق همه چیز را ساده می کند. این شرکت تولیدی اجازه می دهد خود آثارشان صحبت کنند در حین اینکه بازدیدکنندگان دارند در مجموعه گسترده نمونه ها گردش می کنند.

این وب سایت از تایپوگرافی هوشمندانه و فضای خالی استفاده می کند که درک ، بررسی و استفاده از سایت را آسان می کند.

24-وب سایت استودیو استیو( Studio Steve)

 وب سایت Studio Steve

Studio Steve یک وب سایت عکاسی عالی است که تقریباً هیچ کلمه ای ندارد. در صفحه اصلی، با یک تصویر ساده مواجه می شوید که با کلیک کردن، نمونه کارها را بارگیری می کند. فقط کیفیت و تنوع تصاویری که ظاهر می شود، را می توانید ببینید که عکاس در کار خود حرفه ای و استاد است.

وقتی روی یک تصویر کلیک می کنید، این نمونه طراحی وب سایت مینیمالیستی از فضای خالی زیادی برای توضیحات تصویر استفاده می کند.

25-وب سایت لین هاین(Leen Heyne )

 وب سایت Leen Heyne

Leen Heyne لین هاین جواهرات خوب را در یک وب سایت مینیمال می فروشد. در عمل عکس های او از جواهرات ، مرکز صفحه را تزئین کرده که ظرافت جواهرات را برجسته تر نموده و در نتیجه توجه ها را به خود جلب میکند.

این نمونه طراحی وب سایت مینیمالیستی با استفاده از فضای خالی در اطراف کپی ، متن را برجسته می کند. و برای نمایش عکس های زیبا از بارگذاری کند استفاده می شود.

26-وب سایت پرستیژ پرفیومز (Prestige Perfumes)

 وب سایت Prestige Perfumes

پرستیژ پرفیومز در لیست نمونه های طراحی وب سایت مینیمال در رتبه بعدی قرار دارد. که فقط عناصر لازم در هر صفحه یافت می شود. با فضای سفید کافی اطراف تصویر، نام و توضیحات هر صفحه از محصول دارای رده بندی تصویری  است که به راحتی قابل درک است.که در نتیجه ، بررسی و خرید آسان است.

27- وب سایت The New School

 وب سایت The New School

مدرسه جدید با استفاده از طرح های رنگی که به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند، از طراحی مینیمال بهره می برد. کنتراست شدید در رنگ ها به بازدید کنندگان کمک می کند. تا با سهولت بخوانند و همچنین لینک های مفید مختلفی در نوار ناوبری وجود دارد.

28- وب سایت Tous Le Jours

 وب سایت Tous Le Jours

Tous Les Jours نمونه دیگری از طراحی وب مینیمال است. هر تصویری که وارد سایت شده است با دقت انتخاب شده است و پالت رنگ در سراسر صفحات آن ثابت است.

هر بلوک متنی به لطف فضای خالی فراوان اطراف آنها به راحتی قابل خواندن است. تصاویر مینیمالیستی بخش های خاصی از محتوا را پشتیبانی می کنند و درک آنها را آسان تر می کنند.

29-مجموعه نمادها(Symbolset )

 وب سایت Symbolset

Symbol set به کاربران اجازه می دهد تا متن تایپ شده را به نمادها و آیکون ها تبدیل کنند. این وب سایت نمونه عالی دیگری از طراحی وب سایت مینیمالیستی است.

این سایت فضای سفید کافی دارد تا توجه کاربران بر روی عناصر خاصی از صفحه متمرکز شود. تایپوگرافی آن بر پیام های کلیدی مانند تعداد کلمات کلیدی و نمادها تأکید دارد.

30-وب سایت BMW

 وب سایت BMW

وب سایت بی ام و BMW  ایالات متحده، خط تولید محصولات خود را به شیوه ای سازماندهی شده از طریق اصول طراحی وب مینیمالی خود به نمایش می گذارد.

این وب سایت تنها از تصاویر خیره کننده وسایل نقلیه خود استفاده می کند. توضیحات کوتاه هر عکس با درجه بندی تصویری ، خواننده را به چگونگی تصویر و متن توضیح پشتیبانی کننده هدایت می کند.

31-وب سایت اندلوکا Andluca

 وب سایت Andluca

Andluca بر فناوری های پنجره هوشمند تمرکز دارد و وب سایت خود را در شرایط فشرده نگه می دارد. پس زمینه قوی و سفید کاملاً با تایپوگرافی سیاه تضاد دارد و به کاربران اجازه می دهد زمان بیشتری را روی اطلاعات صرف کنند، بدون اینکه حواسشان به عناصر اضافی پرت شود.

32-تاتیانا اثر کوامه اونوواچی Tatiana by Kwame Onwuachi

 وب سایت Tatiana by Kwame Onwuachi

تاتیانا توسط وب سایت Kwame Onwuachi تصاویری از غذاهای خوشمزه خود را نشان می دهد. تایپوگرافی و پالت های رنگی آن خواندن مطالب و منوی آن را برای کاربران سایت آسان می کند.

33- وب سایت Foundry

 وب سایت Foundry

Foundry می خواهد شما را با جذابیت نوری خود به شیوه ای مینیمالیستی تحت تأثیر قرار دهد. عکس ها در این طراحی ساده پیشرو هستند و خریدار را به تصور داشتن چاپ هنری واقعی در خانه خود وادار می کنند. منو فیلترها را برای خرید بر اساس دسته بندی نیز باز می کند.

پالت رنگی تک رنگ ظاهر یکدستی به شما می دهد. تایپوگرافی و فضای سفید موجود در صفحات محصول، بررسی و خواندن صفحات را آسان می کند.

34-وب سایت Antidote

 وب سایت Antidote

Antidote یک آژانس خلاق است که به رشد و گسترش برندها کمک می کند. صفحه اصلی دارای مجموعه ای چرخشی از تصاویر متحرک است که با کیفیت می درخشند.

تایپوگرافی و فضای سفید اطراف متن و تصاویر، خواندن از طریق سایت را آسان می کند.

CTA ها به راحتی قابل تشخیص هستند و هیچ تصویر یا عناصر غیرضروری صفحه را پر نمی کند، و این بخشی از لیست نمونه های طراحی وب مینیمالیستی ما است.

35-وب سایت Takt Project

 وب سایت Takt Project

تکت پروژه با انتخاب رنگ خود همه چیز را زیبا و ساده نگه می دارد و بر پروژه های گذشته تمرکز می کند. هنگام اسکرول کردن به پایین، تصاویر انتخاب شده نقطه کانونی چشمان شما هستند.

وب سایت هنگام نمایش تصاویر خیره کننده در سایت از بارگذاری کند استفاده می کند. فضای خالی کافی باعث می شود که خواندن نسخه و تمرکز بر روی تصاویر موجود در سایت آسان شود.

36- وب سایت طراحی محوری(Pivot Design)

 وب سایت Pivot Design

طراحی محوری همه چیز را با رنگ ها و فونت های روشن و متضاد یکدست و  متناسب نگه می دارد. همانطور که اسکرول می کنید، می توانید ببینید که چگونه فقط تعداد انگشت شماری از تصاویر متحرک می توانند پیام های درستی را منتقل کنند.

تایپوگرافی و طرح های رنگی آن خواندن مطالب را در صفحات آنها آسان می کند و این سایت را به نمونه ای عالی از طراحی وب سایت مینیمال تبدیل می کند. وزن فونت زیرنویس ها با پاراگراف ها متفاوت است ، در حالی که کلمات دیگر در صفحه با رنگ نارنجی برای تأثیرگذاری برجسته شده اند.

37-وب سایت کری لین(Kerry Lyn)

 وب سایت Kerry Lyn

کری لین تمرین روان درمانی خود را با یک وب سایت مینیمالیستی ساده و قابل دسترس می کند. رنگ های تسکین دهنده و فونت خوانا فضایی دلپذیر را برای مشتریان بالقوه ایجاد می کند. صفحات فضای خالی کافی دارند که خواندن محتوای آن را آسان می کند.

38-وب سایت زارا(Zara )

 وب سایت Zara

زارا توجه شما را با رسانه های تمام صفحه جلب می کند ، که برای جذب حس مد شما انتخاب شده است. در حالی که شما با تصاویر دلفریب محصول در صفحات دسته بندی آن استقبال می شوید ، فضای سفید توصیف کوتاه را احاطه کرده و خواندن آن را آسان می کند.

39- وب سایت اپک دیزاین(Epok Design)

 وب سایت Epok-Design39

Epok Design پوستر های گرافیکی را در وب سایت ساده خود می فروشد. آنها شما را با یک چرخاننده تصویر که برخی از بهترین آثار آنها را به نمایش می گذارد، نگاهتان را جذب می کنند. تصاویر در اینجا برای شرکت صحبت می کنند، جایی که کلمات کمتر و سایر عناصر قابل قبول تر است.طرح رنگ و تایپوگرافی مرور محتوای هر صفحه را آسان می کند.

40-وب سایت ساییمپل(Siiimple)

 وب سایت Siiimple

Siiimple با یک طرح شبکه ای که مجموعه های آنها را به نمایش می گذارد همه چیز را ساده نگه می دارد. می توانید ماوس را روی هر تصویری نگه دارید تا منوی دریافت کنید که شما را به صفحه توضیحات یا مستقیماً به وب سایت می برد.

این گالری css مینیمالیستی به سرعت بارگذاری می شود و به کاربران یک تجربه سرگرم کننده می دهد. تایپوگرافی باعث می شود اطلاعات کلیدی برجسته شوند و فضای سفید فراوان چشم کاربران را به عناصر صفحه کلیدی سوق می دهد.

سوالات متداول طراحی وب مینیمالیستی

حالا که نمونه های عالی از طراحی وب سایت های مینیمالیستی را دیدید،بیایید به برخی از سوالات متداول بپردازیم:

طراحی وب مینیمالیستی چیست؟

تعریف طراحی سایت مینیمالیستی: طراحی وب مینیمالیستی یک استراتژی است که بر طراحی ساده و کاربردی تمرکز دارد.

این رویکرد طراحی با هدف ارائه یک تجربه کاربری تمیز و بدون اصطکاک به بازدیدکنندگان سایت، عناصر غیر ضروری را از یک صفحه وب حذف می کند.

عناصر یک طراحی وب مینیمالیست خوب چیست؟

عناصر طراحی وب مینیمالیستی عبارتند از:

  • فضای سفید
  • تصاویر با کیفیت بالا
  • تایپوگرافی
  • سلسله مراتب تصویری
  • پالت های رنگی

فضای سفید

همچنین به عنوان فضای منفی شناخته می شود، فضای سفید به فضای خالی در یک صفحه اشاره دارد. با خوانایی کردن کپی شما و امکان تمرکز روی سایر عناصر مهم بصری در صفحه، تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

تصاویر با کیفیت بالا

یک استراتژی طراحی مینیمالیستی فقط از تصاویر ضروری و با کیفیت استفاده می کند. این تصاویر انتقال پیام های شما به بازدیدکنندگان سایت را تاثیرگذارتر می کند.

تایپوگرافی

تایپوگرافی به تاکتیک انتخاب دقیق فونت، اندازه، رنگ، تراز و موارد دیگر اشاره دارد. که هدفش ایجاد یک رابط بصری جذاب برای کاربران است.

سلسله مراتب تصویری

درجه بندی تصویری چیدمان عناصر تصویری صفحه شما بر اساس اهمیت آنهاست. که صفحات شما را برای کاربران سایت شما تصویری می کند.

پالت های رنگی

پالت های رنگی رتبه بندی بصری سایت شما را افزایش می دهند. آنها طراحی کلی سایت شما را منسجم می کنند. در حالی که طرح های مینیمالیستی معمولاً دارای رنگ های سفید، سیاه و خنثی به عنوان پالت هستند، برندها می توانند از رنگ های خاموش و پالت های تک رنگ دیگر نیز استفاده کنند.

اصول طراحی وب مینیمالیستی چیست؟

در اینجا اصول طراحی وب مینیمالیستی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

از فضای سفید استفاده کنید: طراحی وب سایت مینیمالیستی از فضای سفید استفاده می کند. تا کاربران سایت شما را به تمرکز روی محتوای صفحه هدایت کند.

از پالت های رنگی تک رنگ استفاده کنید: پالت های رنگی تک رنگ معمولاً برای طراحی وب مینیمالیستی استفاده می شوند. فقط مطمئن شوید که رنگ های شما کنتراست کافی دارند تا وب سایت شما برای کاربرانی با دید ضعیف قابل دسترس باشد.

از رنگ های بی رمق و کمرنگ استفاده کنید: استفاده از رنگ های کمرنگ روشن خود را محدود کنید. از آنها برای Cta های مهم استفاده کنید تا توجه کاربر سایت شما را جلب کند.

رابط کاربری را کاربرپسند کنید: عناصر بصری و محتوای خود را سازماندهی کنید تا کاربرانتان بتوانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

طراحی وب سایت مینیمالیستی با شرکت برنامه نویسی آرماناوب

طراحی های ساده و خوش قواره وب سایت مهم ترین ویژگی ها را به جلو می برد که برای کاربر بهتر است زیرا به راحتی بر روی آن تمرکز می کند.

وب سایت های مینیمالی سریع تر بارگیری می شوند، واضح تر به نظر می رسند و پیمایش آن ها آسان تر است. اگر می خواهید وب سایت شما بیشترین تاثیر را داشته باشد، باید طراحی را در اولویت قرار دهید.

شرکت طراحی سایت آرماناوب پیشرو در بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل و یکی از بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ می باشد که دسترسی به وب سایت رویایی شما را آسان می کنیم و در عین حال ترافیک، تبدیل و درآمد بیشتری را تشویق می کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: